tisdag 17 mars 2009

Värdelös upptäckt

Upptäckte ikväll att blogspot skär ner massor på bilderna man skickar upp, vilket leder till att färger och kvaliten blir fruktansvärt mycket sämre. Så kommer troligen att fixa mig min egen sida så snart som möjligt. Och då får man ju allt som man själv vill ha det.

Tillvidare bjuder jag på en bild tagen i dag. Tanken var att jag skulle fota solnedgången, men vart inte nöjd med dessa kort. Så det blev ett foto på bryggan jag var på istället.

Klicka här för att se bild.

2 kommentarer:

  1. Läcker bild! Var tog du den?

    har du koll på installation och setup av wordpress? annars kan jag hjälpa dig. så mkt smidigare..

    SvaraRadera
  2. Tjo...läcker bild. =o) Har inte mamma så att du kan få en egen därifrån?? Blogg alltså?? Kram

    SvaraRadera